lauantai 13. elokuuta 2011

Nautiskelua.

Olen nauttinut viileydestä joka on hellinyt meitä jo jonkin aikaa,myös sateista. Olen nauttinut enemmän energisestä minusta sekä myöskin pienenevästä minusta. Olen nauttinut tulevaisuuden suunnitelmien tekemisestä. Olen nauttinut myöskin Neiti Uhman nukkumaan menojen helppoutumisesta. Olen nauttinut ystävieni seurasta ja elämästä kaiken kaikkiaan mutta olen päätökseni tehnyt muutoksia tarvitaan.

Painon pudotus on lähteny käyntiin ihan kivasti, 4 vko - 7kg ja oon siihen oikeen tyytyväinen koska musta on hyvä että lähtee hitaammin ni ei sitten niin herkästi tule takasin. Karppaus jatkuu,mutta myönnettäköön olen herkutellut muutamia kertoja ja sortunut pakastepitsaan ihan laiskuutta/väsymystä mutta ei tämä karppaus siihen kaadu!

Tämä kuukausi tuntuu  olevan taas liitämistä, juhlia,sovittuja menoja ja asioilla juoksua mutta ei siitä haittaakaan ole, eipähän jouda märehtimään mitään turhanpäiväisiä asioita. Ja lapset voi että rakastan niitä! Välillä tuntui vähän rankemmalta mut nyt tuntuu että kaikki sujuu hyvin. Neiti Uhman nukkumaan menot on helpottanu ja tuntuu EHKÄ että tuo enin uhmakin ois hellittämässä. Omaa tahtoo tytöllä kyllä löytyy muidenkin edestä. Kovasti hän haluaa äitin apuna puuhastella <3 Pumba taasen on oppinut konttaamaan, nousee itse istumaan mut korvatulehduksia tässä on ollu kaiketi muutama. Ens kuussa vihdoin sinne korvapolille! Jospa sitten saatais jotain pitkäaikaisempaa apua.

Parvekekasveista sen verran että innoissani oon niitä istutellu ja vaihtanu ruukuja,multaa mut nyt tuntuu siltä että parvekkeelle kaipais lisää tilaa :D Nii isot puskat jo on,satoakin luvassa. Ensi kesänä ehkä hiukkasen vähemmän,valitsen tarkkaan enkä kokeile kaikkee.

Nyt koitan olla ahkerampi tän bloginikin kanssa,kun saanut tasotettua tätä elämää. Nyt väsy painaa joten vetäydyn hetkeksi tuohon liikkuvia kuvia näyttävän laitteen eteen josta siirtymä sänkyyn. Öitä!

Ei kommentteja: