perjantai 8. maaliskuuta 2013

Tällä haavaa elän haikeita aikoja ja muistelen niitä hyviä muistoja mitä mulla on vaalittavana. Yksi sukulainen lenti joukkoon enkeiden suojelemaan meitä täällä kulkijoita ja mun synttärit lähenee joten vuosi päivä mun ystävän kuolemasta myös lähenee. Rakas läheinen taistelee sairautensa kanssa. Joten elämä näyttää sitä surullista puolta.

Päästiin sentäs savossa käymään ja näkemään ihania läheisiä vaikka moneen muuhunkin paikkaan oisin halunnu Ystäviä ja sukulaisia tuli silti nähtyä . Niin ja pääsin mie halimaan ja sylittelemään kummityttöäni <3
Tuntuu vaan taas siltä että ois niin paljon kivempi asuu siellä lähempänä,täällä asuminen ei tällä haavaa taas maistu. Jospa sekin muuttuis

Oon koittanu saada ihmissuhteitakin kuntoon jotka on sotkeutunu kohta vuos sitten itsestäni riippumattomista syistä, mut mulle on pääasia ettei mein lasten tartte kärsii. Neiti Uhmalle läheisistä ihmisistä kyse niin pakko laittaa asiat toimimaan. Joten siitä lisää myöhemmin.

Sisustus postaus mun on pitänu tehä jo ajat sitten mut en tiiä kehtaanko laittaa tänne kuvaa mein kämpästä kun näyttää aina ko ois pommi räjähtäny :D Just jo kerkee siivomaan ni lapset on sotkenu jo toisesta päästä sitä mukaan joten homma alkaa alusta. Sulattelen tätä asiaa vielä. Enköhän mie jotenkii noita miun lempi juttui kuvaile ja sit pistän tänne.

 Nyt on pakko vetäytyy varmaan tonne sänkyyn, selkä ei oikeen tykkää koneen kans kököttämisestä. Joten öitä.


Ei kommentteja: