tiistai 12. maaliskuuta 2013

Kadonnut kevät fiilis!?!?

Mun kevät fiilistä ei oo vielä tullut vaikka olen sitä koittanut etsiä. Tänään pohdiskelin että jos meinaa kevät kylvöjä ja multien vaihtoja suorittaa niin multaa ois ostettava! Koitin kovasti varastoa ja kaappeja kaivella mutta yhtään ei löytyny. Uusia kukkiakin pitäis hommata koska olen onnistunu tappamaan noin puolet mun kukista, tyylilla kastelen kun muistan. Jääny nuo kukka puuhastelut vähemmälle vauvan myötä mutta kyllä se tästä taas lähtee. Jospa se sormien multaan upottaminen tois sen kevät fiiliksen like always :)

Niistä ihmissuhde sotkuista sen verran että ne sain selvitettyä ja hitto että on hyvä mieli! Neiti Uhmakin tykkäs kun sai nähdä hälle rakkaita immeisiä pitkästä aikaa ja nyt pidän todellakin huolen ettei vastaavia tilanteita pääse enää syntymään. Mie pien perheen,sukulaiset ja ystävät lähellä koska ne on mulle tärkeitä.  Uskon että tää molemmin puoleinen fiilis! Ei rähmitä menneessä vaan luodaan uusia muistoja <3

Niin ja meillä ootetaan kesää! Lapset haluu hiekkarannalle uimaan, mie haluun retkelle luontoon lasten kans ja kalalle sekä mein Piklu jahtaa aurinko paikkaa jos nukkua lämpimässä. Ollaanhan sitä jo kevään korvilla vaikkei vielä tunnukaan siltä.

Liiemmin en ole täällä bloggaillut, välillä tuo normi arkikin tuntuu olevan yhtä läpi rämpimistä tuon kipeen selkäni takia. Mut ei auta, se on mäntävä päivä kerrassaan. Lääkäri ois ens kuus muistaakseen jo vihdoin. Sitä onkin jo odotettu tammikuusta! Lovely.

Mutta nyt kun ei koske niin että naama ois nurinperin ni pakko männä hoitaa tiskit pois ettei ne hyökkää aamulla ekana silmiin. Muuten ei päivä ala hyvällä tuulella.Aineskaan mulla.Nih.

Ei kommentteja: