keskiviikko 30. toukokuuta 2012

Sisäistä kiehuntaa...

Olen kuullut tässä lähiaikoina että minä olen meidän perheessä se ymmärtävämpi osapuoli,mutta olen muutamana päivänä miettinyt että jos se ei olekaan niin vaan nielen vitutukseni helpommin sisäänpäin ja kiehuttelen sitten sisäpuolella. Tällä haavaa kyllä suoraan sanoen VITUTTAA! Neiti Uhman synttärit lähenee ja peräti kaksi pariskuntaa meidän kavereista ilmottanu pääsevänsä! Noh eipähän tarvii muuta tarjottavaa kehittää kun se saatanan muumikakku, Kyllä se Neiti on sen ansainnu ja enemmänkin. Mutta onko ansainnut sen että kukaan sen lemppari ihmisistä ei pääse tänne hänen päivänään. Kerran sitä vaan kolme vuotta täytetään. Ja vitun ihanaa kun mie oon muutenkin nyt herkillä tämän matkustajani kanssa ni nyt sit on roskaa silmässä aina kun muistaa neitin synttärit...

En voi todeta enää muuta kun et oon mie ymmärtäväinen mut rajansa se on mullakin.

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Et osaa muuta kuin valita jos asiat ei mene niin kuin itse haluat.

Ninnu kirjoitti...

No ainakaan minulla ei olisi pokkaa jättää menemättä kummilapseni synttäreille koska pitäisin niitä tärkeänä ihan kuin kummilastanikin. NOH MEITÄHÄN ON MONEEN JUNAAN.

Anonyymi kirjoitti...

Minkälaiset nämä kummit sitten ole ?

Anonyymi kirjoitti...

Minkälaiset nämä kummit sitten on?

Ninnu kirjoitti...

Ennen mukavia ja luotettavia, nykysin en tiedä,muuttuneet niin paljon.

Anonyymi kirjoitti...

Ai no se ei sitten ole hyvä asia,ootko yritänyt pitää yhteyttä näiden kummien kanssa?

Ninnu kirjoitti...

Joo kyllä mutta valitettavasti sekin on harventunut yksipuoleisuuden takia. Mutta jospa tuokin selviäis vielä ja saatais välit kuntoon.

Anonyymi kirjoitti...

No sitä voi aina toivoa ja yrittä, toivottavasti saatte välit kuntoon